Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Moderatormelding

Innlegg har blitt slettet i fra tråden. På dette forumet skriver vi enten på Norsk, Svensk, Dansk eller Engelsk. Og ikke på dialekt! Reaksjoner på moderatorhandlinger tas i vårt tilbakemeldingsforum eller med undertegnede på PM, og ikke i denne tråden.

Skrevet

Regner med det blir noe i likhet med engelsk eksamen, hvordan vi kommuniserer nå og hvordan det brukes (?)

Ja, det tenker jeg også. I forhold til det bilde av måltid før og nå.

• Liker 1
Skrevet

Korleis har dere tenkt å førebu dokk? :hmm:

Lager tankekart over temaet for å samle tankene, og så skal jeg skrive notat, og diskutere tekstene med de i klassen.

Skrevet

Læreren våres sier vi skal samle alle mulige måter kommunikasjon som brukes i forberedelsesheftet, vet ikke hvor effektivt det er , men det er i hvertfall et tips.

Skrevet

Ulike måter å kommunisere på:

Sosiale medier

Vanleg dialog

.

.

.

HIV DERE PÅ

- kroppsspråk

- sms

- samtale

- snapchat

- tegnespråk (døve)

• Liker 1
Skrevet

Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ?

kan det være at teksten "sinna mann" handler om at gutten Boj er redd for den sinna mannen?

Skrevet

Jeg tror Boj har en far som slår han, og denne hemmeligheten vil han ikke si, og han føler seh presset til å si det.

Skrevet

Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...