Gå til innhold

GeForce3 Ti200 vs. GeForce2 Ti


ReFre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen er pure speed og en bedre grafikkbrikke. Gforce 2-brikken i alle dens former begynner å dra på årene, mens gforce 3-brikken er relativt ny og støtter det kewleste av grafikkfunksjoner. Ti200 er et meget bra kjøp sånn pris vs. ytelse. Er som Geforce 2MX iforhold til GTS, PRO og ULTRA (geforce 2 Titanium er bare de nye navnene på disse brikkene) uten å være "cripled" i forhold til "storebror/brødrene".

Lenke til kommentar

Å kjøpe Geforce 2 TI virker ganske fjernt på meg egentlig, i alle fall så lenge det koster mer enn Geforce 2 Pro. Hele poenget er jo at det skal koste mindre å produsere enn GF2 Pro .... TI er jo ikke det minste raskere i utgangspunktet. Gainwards XP versjon er kanskje unntaket med minnefrekvens på 500mhz, men GF3 TI200 virker egentlig som et bedre kjøp (i alle fall nå som prisen nærmer seg 2000).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

kjøp GeForce 3 Ti200 for fucks sake! den er bra og koster ikke så utroli mye som Ti500 gjør. den er absolutt verdt pengene ;)

 

sjekk denne testen: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1539&p=7

 

jeg så der på ett par av testene og kom fram til at GF3ti200 er sirka 25% bedre en GF2ti200 (som blir d samme som GF2Pro, bare piiiittelitt bedre).

 

prisforskjellen ligger vel på 650 kroner på disse kortene. tror jeg ville venta litt og drøyya prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...