Gå til innhold

Grønnfink i februar ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt perfekt :)

Hei, Torhild.

Tusen takk for hyggelig kommentar !

Bildet er vel OK, - kanskje bra, også, men det er nok et stykke igjen til det perfekte, - men det er det vi strekker oss mot.

Vennlig hilsen

Albert.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Nydelig , vakker fugl , fint komponert med flott skarphet lys og farger samt en fin dus bakgrunn .

Alec

Skrevet

Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også.

Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme.

Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det.

Roar

Skrevet

Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også.

Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme.

Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding !

Jeg har gjort som du foreslo, og jeg burde nok ha tenkt på dette selv.

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Praktfulle farger og detaljer på denne "modellen" som er fanget i beste positur.

Blir aldri trett av å betrakte bakgrunnen til bilder tatt med tele. Ække bare å få til med kompaktkamera eller mobil..

Hei, Trond Olav.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Som du skriver, så vil et godt teleobjektiv bidra til å gi bakgrunnen en uforstyrrende uskarphet som er behagelig å betrakte, - en karakteristikk man har valgt å kalle fin "bokeh".

Tamron SP 70-200mm F / 2.8 DI VC USD er kjent for denne egenskapen, og er for meg det foretrukne valg ved fotografering av småfugler.

Vennlig hilsen

Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...