Gå til innhold

NFSU Circuit


Anbefalte innlegg

Jeg blir så forbanna på NFSU!

 

Jeg hater circuit!

 

Er det noen som har noe tips?

Selv om man kjører på easy og man kjører helt perfekt i lang lang tid og aldri ser noe til motstanderene så tar de deg igjen når du bare bulker borti kanten og suser forbi deg og blir helt umulig å ta igjen. Og man skal liksom kjøre 7 runder!

 

Er ranket som nr. 2 eller 3 nå og har for det meste spilt på hard med Skylinern

 

Og alle de der "rigga" stedene hvor kræsj er umulig å unngå"#%"#& (ikke i circuit)

Jeg kommer til å knuse tastaturet og musa om jeg ikke runner det snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig jeg hater også circuit, det som gjelder er å spare nitrousen til slutt, for du tar igjen de andre uansett i løpet a racet, så bruk nitrousen når du kan få deg et forsprang som holder inn til mål. Men på de siste løpene der klarer man nesten ikke ta de igjen etter å ha kræsja, men hvis de kræsjer er de rett bak deg en halv runde senere, og det er så sinnsykt irriternede. Som sagt hater jeg circuit, drag og drift er mye råere.

Lenke til kommentar

bruk en dårligere bil. Hehe, skulle rankes som nr 3, helt umulig å få til med mx7 men med mx5 gikk det greit. Du må huske at desto raskere bil du har, dess raskere bil har de og da må du kjøre feilfritt. Noe som er vanskelig når du kjører i 270-280. kommet til 92/111 med mx5. Untatt på drag da... da blir den for dårlig

Lenke til kommentar
bruk en dårligere bil. Hehe, skulle rankes som nr 3, helt umulig å få til med mx7 men med mx5 gikk det greit. Du må huske at desto raskere bil du har, dess raskere bil har de og da må du kjøre feilfritt. Noe som er vanskelig når du kjører i 270-280. kommet til 92/111 med mx5. Untatt på drag da... da blir den for dårlig

for meg er det helt motsatt. brukte Civic'en lenge, helt til jeg begynte å tape, bytta til noe bedre, og alt gikk bra...weird?

Lenke til kommentar

Ja, de verste Circuit-banene uten tvil er Chinatown, flyplass-banen og den banen med den veldig lange bakgate-strekningen. Brukte vel en 3-4 timer på å komme gjennom flyplass-banen og Chinatown. Jeg pleide alltid å svi all nitroen i begynnelsen for å få en god start (brukte nesten ikke nitro ute i løpet) for å få en god start, samt hele tiden bruke "dirty tricks" mot motstanderne når de kommer for nær (f.eks presse dem inn i andre biler, vegger o.l) og kartlegge og utnytte de områdene av banen der dataen sløser mye tid. Brukte heller ikke snarveiene så altfor mye (man sparer ikke SÅ mye tid) - f.eks den skateboard-halfpipen på flyplass-banen er livsfarlig. Og jeg var heller ikke redd for å bruke bremsen rett før alle 90-graders svingene.

 

Likte da mye bedre Sprint (bra at 110 og 111 er det), Drag og Drift. Fant også ut at Nissan Skyline var en stor skuffelse på alle områder, og at både RX7 og Mitsubishi Lancer var mye bedre biler (spilte gjennom de 10 siste banene med sistnevnte bil). Men selv om jeg kom gjennom spillet, har jeg fremdeles ikke fått låst opp alle vinylene og bilbladene - hva må gjøres her?

Lenke til kommentar

Heli enig. circuit suger. 6 laps eller 7 som den siste, de første går greit, men det er alltid et eller annet som du crasher i. AI kjører jo perfekt, tar umulige svinger rundt trafikken osv. (syntes jeg da,)

 

Men de 2 siste sprint banen var jo altfor lette, jeg trodde det skulle bli jobb jeg. Men dro jo fra som bare det. ledet med 6-7 sek hele tiden.

 

Morro med wide body kit, det virker som den forbedrer handling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...