Gå til innhold

Er fanatisme positivt


Anbefalte innlegg

Har lest en del innlegg under denne kategorien, men har aldri brydd meg om å svare, siden jeg mener at de fleste innlegg er ganske tåpelig. De er provoserende, men istedet for å bry meg, lukker jeg rolig vinduet, og går over til webdesign kategorien.

 

Trenden er (slik jeg ser den), at de største fanatikerne (vi ser godt hvem det er), tråkker på andres meninger, og kommer med trangsynte utsagn. Uansett hvilken mening fanatikerne har, så er de like ille. De nekter å se saker fra et annet ståsted enn i fra sett eget. Min teori at man får et klarere syn over saker, hvis man holder seg mer nøytral.

 

Derfor lurer jeg på om det i noen sammenheng er positivt å være fanatiker?

 

(Dette er såklart min mening, men jeg tror mange andre føler det på denne måten.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fanatisme er aldri positiv selv om den er på høyre eller venstre siden. Slik som du sier så klarer aldri de som er fanatiske å sette seg inn i andres sine situasjoner. Holder meg litt overalt jeg... mener at jeg selv er politisk udefinibar. Kan holde med noe de på høyre siden mener og det den på venstre siden mener. Følger mitt eget moralske kompass

Lenke til kommentar

Det beste med politikkforumer er fantatikerene. Derfor jeg sitter og kakler mens jeg leser forumet... Og siden de fleste snakker om JoackimR her (jeg håper virkelig ikke det jeg sier nå er personangrep? Avsløre det alle visste, vi har nok tråder som dette allerede) vil jeg gå så langt som å påstå at gærningene (eller fantatikerene om dere vil) finnes både på venstre- og høyresiden.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig riktig...

 

Ok da, On Topic: Fanatisme/Trollness er utrolig deilig å besitte i store mengder, det er deilig å aldri betvile at man har rett...Det er deilig å alltid vite at alle andre tar feil hviws de ikke mener det samme som deg...

 

Jeg føler på meg at jeg er et Troll...

 

Derfor er det ganske klart hva jeg mener om det, et Troll kan ikke se sine negative sider, og fordi jeg er et Troll må jeg se på det som noe positivt...

 

"jasså?" Var en helt totalt meningsløs kommentar, hvis du ser bortifra at JEG skrev det...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man absolutt være så himla "nøytral" hele tiden? For det første så er jo ingen nøytral, for det andre så er det farlig å være "nøytral". Makta har de nøytrale, de som aldri skriker opp om urettferdighet, de som aldri prøver å forandre på noe, men alltid skal være "nøytral", i sin hule hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...