Gå til innhold

Dyrene i bakgården

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er fint å få oppleve dem på så nært hold.

Jeg kjenner jo ikke stedet og hvilke muligheter du hadde, men nevner at minst luft bak og mest foran for å gi følelse av at det er mer på vei inn i bildet.

Hvor vidt det er mulig å få det skarpere ved å klikke en gang til må prøves ut for å se om det funker.

Ikke alle liker kloning i naturbilder, men jeg ville forsøkt det for å fjerne kvistverket oppe i høyre hjørnet da det grunnet plasseringen lett drar oppmerksomheten ufortjent i den retningen.

Roar

Skrevet

Jo, det er fint å få oppleve dem på så nært hold.

Jeg kjenner jo ikke stedet og hvilke muligheter du hadde, men nevner at minst luft bak og mest foran for å gi følelse av at det er mer på vei inn i bildet.

Hvor vidt det er mulig å få det skarpere ved å klikke en gang til må prøves ut for å se om det funker.

Ikke alle liker kloning i naturbilder, men jeg ville forsøkt det for å fjerne kvistverket oppe i høyre hjørnet da det grunnet plasseringen lett drar oppmerksomheten ufortjent i den retningen.

Roar

Dette bildet er tatt gjennom vinduet, noe som godt kan

sees (bak bakerste elgen) hvis man kikker nøye etter.

I tillegg har jeg bevisst laget en lyte i bildet som også vil kunne oppdages ved nøye studie. Vurderte kloning, men syntes greinene var med på å antyde hvordan verden ser ut til høyre for bildet.

Mvh.Oddvar

Skrevet

Der var du heldig at de lige kom forbi ...ser noget vinterligt ud ..godt vi har fået forår :-)

Elgene går like forbi her, ganske ofte. Jeg står inne og de går utenfor og da værer de ikke meg så godt.

Kan ta slike bilder minst 1 gang pr. måned.

Mvh.Oddvar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...