Gå til innhold

The Simpsons: Hit 'n Run


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg starta på PC versjonen av dette spillet på mandags kveld og jeg må innrømme (som Simpsons tilhenger) at utviklerene har klart å gjenskape Springfield på en vellykket måte. Alle figurer i spillet taler med de orginale stemmene fra tegnefilmsserien og samtlige er animert på velkjent Simpsons måte. Spillets hoved del er basert på bilkjøring, med misjoner som kappløp, varelevering før tiden går ut og smadre andres biler før tiden går ut. Det hele er spekket med velkjent Simpsons humor og bygd opp i levels. Første level spiller man Homer, Andre level spiller man Bart osv, men man kan til en hver tid gå tilbake til tidligere levels for å finne hemmeligheter og bonusting. Da jeg klarte første level var jeg egentlig bare 18 % done, så det finnes masse utforskning i spillet. Det hele minner om en familievennlig utgave av Vice City, hvor man istedet for å stjele bilene man går opp til haiker istedet. Det finnes også unike biler man må enten kjøpe for pengene man har funnet eller man må snakke med de rette personene for å åpne bonus oppdrag... Jeg har ikke kommet langt i spillet enda, er på level 3 med Lisa som hovedperson, men så langt virker det til at spillet var verd pengene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...