Gå til innhold

Topptur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare topp tur, men også topp bilder begge versjoner. Spesielt liker jeg v1 med silhuettten av en skiløper godt plassert i bildeflata. Toppers:-). Mvh Gunnar

Jeg får korrigere meg litt :-). Personen kom tydeligere frem nå som jeg er inne på PCen, på 640en så det ut som en silhuett. Fremdeles toppers :-). Mvh Gunnar

Skrevet

Ikke bare topp tur, men også topp bilder begge versjoner. Spesielt liker jeg v1 med silhuettten av en skiløper godt plassert i bildeflata. Toppers:-). Mvh Gunnar

Jeg får korrigere meg litt :-). Personen kom tydeligere frem nå som jeg er inne på PCen, på 640en så det ut som en silhuett. Fremdeles toppers :-). Mvh Gunnar

Silhuetten er nok bare en uskarp selfie, men det er jo artig å eksperimentere med annet med bare stein, snø og himmel.

Skrevet

Sånne turer er bare herlige!

Topp bilder, men v1 er best. :)

V1 er før showet startet, men til gjengjeld fikk man med siste rest av solnedgang. Turen opp tar bare 2-2 1/2 time avhengig av hvor tungt stativ som puttes i ryggsekken. Og det er dessuten bare 20 minutter unna Tromsø, så neste dag blir heller ikke ødelagt.

Skrevet

Fint bilde med solnedgang/nordlys---min drøm å få til.

Dette øyeblikket varer ikke så lenge, da himmel lett blir utbrent på det kritiske punktet hvis det er for tidlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...