Gå til innhold

casemod...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, den hadde jeg tenkt til å poste! :smile:

Skikkelig kult case (heter det en case eller et case på norskengelsk egentlig?), skulle gjerne hatt like mye peil på CAD, verktøy og sånt...

Skrevet

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-02-28 10:57):

En case, den casen, flere caser, alle casene :smile:

hehe. For casemoddere blir helt sikkert riktig, men når jeg hører "den casen", "caser" og "casene" tenker jeg umiddelbart prøblelemstudier i begynnelsen av et prosjekt (casestudy) :wink:

Skrevet

Sinnsykt fet case =)

Helelr ikke så vanskelig om man får logoer og plater laserkuttet med en kompis da, men masse kredits for ideen og tiltaket å begynnepå et sånnt prosjekt...

Den var sinnsykt feet!

Skrevet

øhh, paktisk og temmelig velbygget, men jeg likte ikke cd-rom løsningen, det var ikke pent å ha den der nede. Og en annen ting, den der MÅ stå under bordet,ingen får plass til den ved siden av pc'en og så lav som den er er cd-rommen nesten utilgjengelig samtidig som du ikke kan bruke den til beinstøtte...

Skrevet

Quote:

On 2002-02-28 11:31, SirHartge skrev:

Tråden passer best under casemod, takk

Hehe, må vel nesten si meg enig i den flyttinga der :smile: Kassa var fin den, selv om jeg hadde sett den før da ..

Skrevet

ser omtrendt ut som en designer SUB eller.no do... var noe som var rundt som ligna på hifiklubben... det var en subb da... :smile: så omtrendt ut som en krakk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...