Gå til innhold

Ødelagt CPU holder?


madsopp

Anbefalte innlegg

Kjøpte en I buddie greie, Elitegroup , måtte selfølgeli fikle med cpu en, (ville sjekke om den var lik som de til stasjonære) noe som den var. Problemet er at jeg fattet ikke hvordan den skulle tas ut av hovudkortet, merkeli system på d greiene. Fikk fatt i den og reiv den ut , (litt makt) , men etterpå fant jeg ut att det gikk an å føre hoderen fra open til close og omvendt. Jeg tok altså ut cpuen når den stod i close :\ så har nok ødelagt hele driten , er det en mulighet å fikse dette på en llr annen sprø måte? plz hjelp . :\ . Koste meg 12 000 kr den pc en. ! bare kaste den :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med forhandleren hvor mye et nytt hovedkort koster. Siden den er såpass ny så kan det lønne seg for deg. Og pågrunn lag av det du har gjort, så la noen noen som kan å bytte hovedkortet. Regner med at de må demontere hele maskinen for å bytte hovedkort, noe som er et puslespill og tidkrevende for bærbare maskiner.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Det er rart hvordan Ola Normann alltid skal pelle og fikkle for å finne ut av saker og ting, enda det ikke er noe galt med saken :no: Det er også sånn at hvis det er feil på noe og det skal repareres, så blir somregel vondt værre og man klarer å skade seg på kjøpet.

 

(Ja jeg er ikke hakket bedre selv så jeg kjennte meg liksom jenn i den storyen) Tilgi meg, men jeg må bare le litt av sånnt.

 

Håper det ordner seg for deg! :)

Endret av IceCool
Lenke til kommentar

vell. Jeg kødder ikke nei, og er dessuten ingen newbie, har montert flerfoldige pc er osv osv, bare det att denne her fant jeg ikke noen måte å opne den på, helt merkeli. jeg vurderer rett å slett å rive av hele festet og trø cpuen nedi, da får den jaffal kontakt og da skulle den funket. Problemet er jo å få cpuen i "closed" når den står nedi. Det er da den får kontakt. Får den nedi i open men går ikke AN å få den i closed etterpå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...