pgdx Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Hei. Jeg har, frem til idag bare brukt hotmail-adressen min. Det skal jeg slutte med nå. Derfor leter jeg nå først og fremst etter et alternativ som er gratis. Det trenger ikke være web-grensesnitt, bare jeg får noe annet enn noe som har med MS å gjøre. Så... Hva bruker dere? Og dere med hotmail: Ikke svar. Vennligst.
pgdx Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Fant denne siden hos ITpro: http://itpro.no/article.php?sid=2930&mode=nested&order=0 Noen som har prøvd noen av de?
mastermind_x Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 (endret) Qualcomm Eudora 6.0 er et meget bra alternativ, finnes i gratis (light), reklame (sponsed) og fullversjon (betalversjon). God håndtering av flere e-postkontoer, bra spamfilter (kun i fullversjon). Har brukt Eudora siden versjon 3.xx og kommer aldri til å bytte til noe annet. En annen liten fiks sak er at den fikser problemet med "mail-relay". Det er ikke alle ISP'er som godtar sending av e-mail med annen avsender en eget nett. Eudora kan kamuflere dette slik at det ser ut som all mail kommer fra eget nett. Kan lastes ned fra Eudora's nettsted. Endret 3. desember 2003 av mastermind_x
shahin Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Kan man ikke få gratis POP3 mail hos Start? Vet iallefall at mailserverne deres er bra (ikke treige), for når jeg sender mail til Start folk får de mailen med en gang (i motsetning til visse andre gratistilbydere).
Ygdrasil Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Har du forsøkt: www.mail15.com eller www.myrealbox.com - Disse har både POP3 og imap som gjør at du kan bruke den på stort alle email-klienter (eks. outlook express og outlook).
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Toolshed: hva med å bruke den du fikk av ISP`en din, om du fikk noen. Kjører tiscali mailen, har kjørt den i nja... 2 år nå snart. Den er perfekt.
shahin Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Problemet med å bruke ISP mail oppstår når man bytter ISP. Dette går selvfølgelig bra, hvis man gidder å bytte mailadresse hvert 1-4. år. Selv registrerte jeg domene for lenge siden pga masse ISP bytting. Til og med eierskifte i ISP kan gjøre at mailadressene endres... (sol->online, jancomulti.com -> chello.no osv).
Leoron Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 hva med denne: http://www.epost.no Jeg bruker den og er fornøyd. rask og enkel.
Rob3rt Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 hva med denne: http://www.epost.noJeg bruker den og er fornøyd. rask og enkel. Virker som et veldig godt alternativ!
Wabby Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 NetCom har også gratis E-post. Støtter Pop3 og SMTP, veldig fornøyd med dem.
pgdx Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Jeg registrerte meg på epost.no og fikk [email protected] Første mail jeg sendte endte slik.
WeeR Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 www.netcom.no - gratis og meget bra, brukt min i flere år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå