ajoar Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Finner ikke emne om dette fra før: Altså min stasjonære har i utgangspunktet ett nettverkskort 100mps. Jeg har i tillegg en bærbar som jeg av og til vil koble til den stasjonære for filoverføring/deling av mapper etc. (trenger ikke deling av internettilkoblingen) Det hadde da vært praktisk om jeg kunne sette inn ett til nettverkskort som jeg bare brukte til å koble på den bærbare ved behov. Så slipper jeg å rote med nettverkskabelen til adsl'n. Lar dette seg gjøre uten at det blir masse "konflikter" ?
UAM Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Dytt bare inn inn så mange kort du har plass til du. Ingen problem!
ajoar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Detta blir julekvelden!! Må prøve med en gang
ajoar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Det må jeg si!! Har xp på begge maskinene, og installeringen gikk smertefritt. Til og med det å dele internettilkoblingen gikk helt ok. Jøss Så da har jeg HW.no på begge maskinene samtidig! Vel nå er det bare å "rull'n ut" ....små gleder i en ellers grå novemberdag..... så lite som skal til! Takk for hjelpa!
jonnor Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Det må jeg si!! Har xp på begge maskinene, og installeringen gikk smertefritt. Til og med det å dele internettilkoblingen gikk helt ok. Jøss Så da har jeg HW.no på begge maskinene samtidig! Vel nå er det bare å "rull'n ut" ....små gleder i en ellers grå novemberdag..... så lite som skal til! Takk for hjelpa! Fint at det funka med en gang da, er ikke alltid det er slik (heller sjelden) MEN: november?
ajoar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Shittt...... ..er jo desember.... gikk litt fort i svingen her, glemte tid og sted
AMD-guru #1 Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Shittt...... ..er jo desember.... gikk litt fort i svingen her, glemte tid og sted er ikke så lett å huske... jeg hadde heller ikke visst det hvis det ikke hadde vært for HW.no's julekalender ...
stian123 Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har 3 nettverkskort i PC'en min jeg...
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Det må jeg si!! Har xp på begge maskinene, og installeringen gikk smertefritt. Til og med det å dele internettilkoblingen gikk helt ok. Jøss Så da har jeg HW.no på begge maskinene samtidig! Vel nå er det bare å "rull'n ut" ....små gleder i en ellers grå novemberdag..... så lite som skal til! Takk for hjelpa! Hmm, 2. desember da du sa dette men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå