Gunnar Fagerli Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 V2 er originalen. Godt komponert natur-/landskapsbilde i panoramoformat. I dag har vi litt snø i Kristiansund som kom i går kveld :-) Mvh Gunnar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 Går som Gunnar for at v2 er originalen . Min favoritt blir en v1 som er litt mindre kontrastfullt etterbehandlet , og med de mørke områdene gjort litt lysere . V3 ble så lys at skydekket ble nesten helt uten detaljer . Alec
Moerk Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Skrevet 24. februar 2017 Går som Gunnar for at v2 er originalen . Min favoritt blir en v1 som er litt mindre kontrastfullt etterbehandlet , og med de mørke områdene gjort litt lysere . V3 ble så lys at skydekket ble nesten helt uten detaljer . Alec Dere har rett v2. er originalen. Syntes scenen med alle isflakene var litt uvanlig. Lysforholdene og diverse andre forhold gjorde det litt vanskeligere å få fram kontrastene på en naturlig måte. Bildet ble tatt fordi jeg ofte har et kamera i bilen - og får jeg da et plutselig innfall har jeg muligheten til å fotografere. Takk for hyggelige kommentarer. Mvh.Oddvar
Anbefalte innlegg