Moerk Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Liker v3 best. Her ser det ut som blåmeisen (så fikk du vite det ;-) er blitt irritert på deg og tenker: Hva f....n er det den dama holder på med? Har hun ikke annet å gjøre på? Fine bilder av en nydelig fugl. Mvh.Oddvar 1
Torhild Jansen Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Skrevet 18. februar 2017 Liker v3 best. Her ser det ut som blåmeisen (så fikk du vite det ;-) er blitt irritert på deg og tenker: Hva f....n er det den dama holder på med? Har hun ikke annet å gjøre på? Fine bilder av en nydelig fugl. Mvh.Oddvar
Leif Olsson Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Fine bilder av blåmeis, blue tit V1 før fuglevennen Leif M v h Leif 1
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 Flotte nærbilder av blåmeisen, går for V1 som det aller beste. Mvh Ragnar 1
Roar Kneppen Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 Skulle jeg rangere disse versjonene så ville jeg valgt den rekkefølgen du presenterer dem i Den første er definitivt best, men kanskje ørlite lysdemping og kontrastøkning til - men da svært forsiktig. Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Skrevet 20. februar 2017 Skulle jeg rangere disse versjonene så ville jeg valgt den rekkefølgen du presenterer dem i Den første er definitivt best, men kanskje ørlite lysdemping og kontrastøkning til - men da svært forsiktig. Roar Takker .... syntes også V1 var best (i kvalitet)
Anbefalte innlegg