Gå til innhold

Fysmat, prosedyreorientert programmering, noen som har erfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg går andreklasse fysmat og har blant annet emnet TDT4102 prosedyreorientert programmering.

Jeg er ikke noen programmeringsekspert, Den 5.øvingen må jeg løse fullstendig på datasal med veiledning fra unndasser. Håper å få til mer selv etter hvert igjen. Men ser jeg sliter. Er dette noe som blir enda bedre, eller kan ting gå bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var undass i samme fag i fjor og i forfjor. TDT4102 er et fag som mange sliter med fordi det krever at du har forstått programmering, samtidig som det er mange som kom seg gjennom TDT4105 uten å ha fått så altfor mye forståelse. Hvis du sliter etter øving 5 vil jeg foreslå at du bruker datasalene mer aktivt gjennom uken, gjerne flere dager før fristen din. På mange tidspunkter ila. uken er det praktisk talt tomt på datasal, og undassene bruker mer tid på å snurre på stol enn å hjelpe studenter.

Lenke til kommentar

Det har jeg gjort hele uken. I går fikk jeg nesten til 3 deloppgaver fullstendig selv som en del av stor spilloppgave, første gang på ei uke jeg fikk til så pass alene før jeg fikk hjelp. Har trengt hjelp hele uken. Det var godt å få til de tre der, rett og slett deilig. Ferdig med øvingen og sett på øving 6, tror jeg skal få til mer selv nå kanskje. Er visst ,heldigvis, en del repetisjoner av tidligere stoff som 5.øving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...