Gunnar Fagerli Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Mektige fjell på Sunnmøre fra ditt utsiktspunkt noe lavere. Godt komponert. Min eneste sportslige aktivitet i dag var å se Las Palmas tape 0-1 mot Sevilla i La Liga. Mvh Gunnar
Toketorp Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Vi må dra veldig langt for å få slike motiver i Drammen. Flotte bilder dette! V1 for meg i dag.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Majestetiske fjell , fremdeles snøkledde . V1 blir favoritten , og enda mer så når snøen er borte . Jeg foretrekker fjellet uten snø , har lagt skiene på hyllen for godt . Alec
sussss Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Måske kunne man lige stå på ski på toppen..jeg skulle ikke nyde noget...Kender du højden der ? flot billede :-)
jarle-60 Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Ta bilder for å vise frem hvor majestetiske disse er er ikke lett. Når det er slik himmel og farver som det er her er ennå vanskeligere. Skulle disse blitt perfekt i mine øyne skulle det vært helt annen type vær(farver) Men det er flotte fjell .
Moerk Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Henger meg på her, siden det bare er drittvær (innevær) også i dag. Ver.1 er best,synes jeg. De andre tror jeg er zoomet litt mer og det setter større krav til å benytte stativ. Ser vardene tydeligere på ver 1. Flotte fjell i en severdig landsdel. Mvh.Oddvar
Anbefalte innlegg