sussss Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Hvor er den skøn ..den kikker jo næsten på dig og tænker hvor bliver maden af :-) Mvh Suss 1
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Skrevet 9. februar 2017 Hvor er den skøn ..den kikker jo næsten på dig og tænker hvor bliver maden af :-) Mvh Suss Takker - ja den venter nok på frokosten
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Skjønn krabat som har forstått hvor det er mat å få .. Den står der med et forventningsfullt blikk og venter . Mvh Alec
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Skrevet 9. februar 2017 Skjønn krabat som har forstått hvor det er mat å få .. Den står der med et forventningsfullt blikk og venter . Mvh Alec Takker
Moerk Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Krabat? Er det noen fugl som heter det? Jeg tror det er en Rødstrupe (men kanskje best å spørre Albert). Siden den virker meget betenkt lurer jeg å om den tror steinen er et egg som den må ruge på. Dret vil i så fall bli meget vanskelig. Artig bilde. Mvh.Oddvar 1
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Skrevet 10. februar 2017 Krabat? Er det noen fugl som heter det? Jeg tror det er en Rødstrupe (men kanskje best å spørre Albert). Siden den virker meget betenkt lurer jeg å om den tror steinen er et egg som den må ruge på. Dret vil i så fall bli meget vanskelig. Artig bilde. Mvh.Oddvar Takk for en hyggelig kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Et litt annerledes men godt småfugleportrett Torhild. Mvh Ragnar
Torhild Jansen Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Skrevet 11. februar 2017 Sååå bra. Nydelig fugl. Tusen takk
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 Lenge siden mine var på besøk. Ser kanskje litt bedende ut der den står med hodet på skakke. Roar 1
Anbefalte innlegg