Gå til innhold

Nytt Hovedkort?


ParanoidCat

Anbefalte innlegg

Er det mye å tjene på å bytte til et nytt hovedkort?

 

Jeg har Abit KG7, og er neppe fornøyd med det. Selv med de utallige oppdateringene som finnes på abit sine hjemmesider har ikke hjulpet. Jeg har flashet BIOS og voltmodda, men ingenting har hjulpet. For jeg har fortsatt et tregt AMD761 chipset. Det ødelegger ytelsen på rammen min. Jeg har nå kanskje planer om å skifte ut hovedkortet. Jeg synes det var dårskap at jeg kjøpte et slikt kort. Ikke ATA-133, Dual, Raid, Ghost, godt Chipset, 8x AGP bus, støtte for XP , støtte for DDR PC2700; også videre....

Det var billig, men kanskje det er et nytt hovedkort som må til for å overklokker Athlonen min til 1800MHz. Jeg har ikke så god erfaring med hvem hovedkort som for tiden er best. Hvis jeg kjøper ATA-133 må jeg ha nye hardisker, med Dual Ny prosessor. Med andre ord: IKKE BILLIG!

 

Jeg har så langt tenkt at VIAKT266A er det beste chipsetet på markedet?

 

Hva med VIAKT333?

 

Råd søkes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent heller neste år med AMD sin brikkesett Hammer 8000, jeg har ABIT KG7, jeg har ingen planer å oppgradere maskinen jeg venter 1 år.

Min pc holder lenge og Hovedkort også.

Min pappa har et HP Pavilion 7885 med et ASUS A7V-VM, den inneholder VIA KT133A, jeg er helt fornøyd med den. Hvis min PC har masse problemer eller noe spillene går det ikke helt tatt, så oppgrader jeg.

Min pappa har et 256mb SD og et ASUS GeForce2 GTS, den er mer enn nok. Hvorfor krangler du med din kjære hovedkort, visste du ikke mange produsenter setter et SD g et GeForce2 MX-200/400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...