Gå til innhold

Philipps Android tv Pus 7101


Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av overnevnte tv .Er fornøyd med selve tv og bilde men synes android pakken skuffer. Får kun lastet ned Nrk app. Det opplyses at det kommer mer etterhvert som f.eks tv 2 og annet. Finnes det annet alternativ for meg? Ser det er mulig å kjøpe diverse bokser som skal kunne kobbles på tv for å få opp mer apper fra Google play?

 

Hva er lovlighet og annet med dette? Som fotball interessert kunne jeg tenkt meg å streame men kan man gjøre dett igjenom tv eller må det gå fra pc til tv? Er litt grønn på dette.

 

Gode råd og info taes imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva du mener streame fra den?

Ja, jeg er veldig fornøyd med den bildemessig.
Har brukt litt tid på å få det så riktig som mulig, og det fungerer veldig bra. 
Har helt jevnt sortnivå, ingen clouding eller slikt, og ingen lyslekkasje. 
Kjører jeg 4K-materiale på den er det vanvittig bra, HDR takler den også men man får ikke full effekt av det da :/

Men snakket med en fyr i går, samme tv, som hadde problemer med lyslekkasje på sin.
Panelet var visstnok løst i bunn.

Lenke til kommentar

Er litt fersk ang streamin. Det jeg lurer på er at  det finnes en side f.eks NTV.mx  der kan man lage en bruker profil å betale en sum for å se på f.eks engelsk fotabll. mye billiger enn tv2.  Det jeg lurer på er om jeg kan laste ned denne siden på Nvidia Shield TV for å se den på tv .. lesrt også noe om noe som heter KODI ? vært borti det? er det lovlig

Lenke til kommentar

Du har chromecast på tv ja.

Spør du om jeg er fornøyd med Shield TV, definitivt ja.
KODI ser jeg er mye brukt, det finnes en del gode grupper på facebook, samt flere forum online både for den og for Kodi.
Der finnes det måter å se engelsk fotball og, men lovligheten vil ikke jeg svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...