Gå til innhold

Blackhawk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også med meg denne selv om jeg ikke er like interessert i biler som deg - derfor ikke noe bilde på meg. Jeg ville klonet bort bilen på venstresiden Likeens ville jeg ryddet bort smårusk på høyresiden. Dessuten ville jeg rettet opp bildet litt, du ser det både på bilen og linja bak. Jeg har merket meg at du har oppdaget at vi har litt å tilby i Kristiansund. Nå slipper jeg også å dra til Molde for å se fotball så lenge det varer. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Jeg fikk også med meg denne selv om jeg ikke er like interessert i biler som deg - derfor ikke noe bilde på meg. Jeg ville klonet bort bilen på venstresiden Likeens ville jeg ryddet bort smårusk på høyresiden. Dessuten ville jeg rettet opp bildet litt, du ser det både på bilen og linja bak. Jeg har merket meg at du har oppdaget at vi har litt å tilby i Kristiansund. Nå slipper jeg også å dra til Molde for å se fotball så lenge det varer. Mvh Gunnar

 

Takker, Gunnar! Ja, ser at det er muligheter for justeringer.

Blir noen turer til "byen oss" i løpet av året. Nordic Light og Nasjonal Fotovandring er vel verdt besøkene, og nå det er mye annet på de forskjellige landene, så har en muligheten til både dette og hint.

Fotballen har jeg etter hvert fått et mer "lunkent" forhold til, men ønsker Kr.sund all mulig hell og lykke, på "den banen"... ;)

Lenke til kommentar

Nesten enig i utsnittet.

Jeg ville tatt en beskjæring oppe så det lyse feltet med ramme - ja, så skyggen under den igjen også blir borte og klone vekk bilfragmentet ute til venstre.

Litt tidkrevende pirkearbe sistnevnte med bl.a. å finne riktig hardhet/mjukhet på kloner.

Ellers ei skikkelig bra doning dette.

 

Roar

 

Takker, Roar! Merker meg forslagene.. ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...