Aleksander- Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Jeg har en IBM deskstar disk på 40gb, som jeg skal bruke i en server... Det ble litt problemer under innstalasjon av Linux, noe som resulterte i at Master boot record ikke ble slik som det skulle.... Så vi bestemte oss for å formatere den å prøve på ny. Men nå klarer jeg ikke å formatere den, jeg har prøvd Partition Magic 7 og 8 + windows 98 installasjons disken. Før den har begynt å formatere får jeg en feilmelding som sier at disken er "bad". Er det noe fysisk ødelagt på den da, eller fins det noe gode indianertriks jeg kan bruke for å formatere den? På forhånd takk for svar...
MorePower Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Gå på IBM sine sider og finn dft ( Drive Fitness Test). Da kan du lage en diskett som du kan starte fra, programmet sjekker disken din.
pbns1979 Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Her har du en direkte link til programmet MorePower refererer til: http://www.hgst.com/downloads/dft32_v351_b8.exe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå