Gå til innhold

er dette en bra vvifte?

neb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forjengeren til jet7(aero7+)og det kjøler som F. jet7 har jeg lest på entest at bare er "kosmetisk" bedre og det kjøler som F. "rekorden" min er 29 systemp. og 45 på prossesor. jeg vet andre som har fått bedre

Skrevet

hhm vifta ser kul ut, men man ser jo svært sjeldent på cpu vifta si og da :thumbdown:

forresten bråker den fælt for å yte så lite.. min Mist Silent Twin yter like mye men på 19 dB..

for det tredje må det være et herk å rense den der fri for støv :sleep:

kjøp noe annet.. sjekk ytelsen ikke utseendet

Skrevet

Jeg kan anbefale en som er litt billigere: Thermaltake Silent Boost til kr 245. Den har fått meget bra omtale i alle tester jeg har lest. Den eneste ulempen er at den ikke har justerbar hastighet (må kjøpes ekstra), slik at maks kjøling er "silent mode". Man kan altså bare justere den til å gå ennå stillere.

Skrevet
Jeg kan anbefale en som er litt billigere: Thermaltake Silent Boost til kr 245. Den har fått meget bra omtale i alle tester jeg har lest. Den eneste ulempen er at den ikke har justerbar hastighet (må kjøpes ekstra), slik at maks kjøling er "silent mode". Man kan altså bare justere den til å gå ennå stillere.

Den der så meget bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...