-MarL- Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø?
thomanil Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 ' date='02/12/2003 : 18:39'] Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø? Han skal da være i sand people-basen... der jeg fant ham iallfall.
-MarL- Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 ,02/12/2003 : 18:39] Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø? Han skal da være i sand people-basen... der jeg fant ham iallfall. skal være der jawa folk var eller? Jeg finner ikke han
thomanil Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 ' date='02/12/2003 : 19:16'] ,02/12/2003 : 18:39] Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø? Han skal da være i sand people-basen... der jeg fant ham iallfall. skal være der jawa folk var eller? Jeg finner ikke han Ja, i samme leir\landsby som du finner jawa-folka. Da har du rett og slett ikke lett godt nok. Eneste andre muligheten jeg kan tenke meg er at du ikke har fått det Mission-questet, og derfor ikke finner ham. (Jeg har begynt om igjen som slem jedi-dame, og mamman til Bastila er sporløst borte fra Anchorhead-kantina denne gangen... )
-MarL- Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 (endret) ,02/12/2003 : 19:16] ,02/12/2003 : 18:39] Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø? Han skal da være i sand people-basen... der jeg fant ham iallfall. skal være der jawa folk var eller? Jeg finner ikke han Ja, i samme leir\landsby som du finner jawa-folka. Da har du rett og slett ikke lett godt nok. Eneste andre muligheten jeg kan tenke meg er at du ikke har fått det Mission-questet, og derfor ikke finner ham. (Jeg har begynt om igjen som slem jedi-dame, og mamman til Bastila er sporløst borte fra Anchorhead-kantina denne gangen... ) jaja, det er jo bare i gi opp for meg. Har Mission-questeten ( Mission's brother) Har snakka med lederen i basa og sa at jeg kunne ta han med meg, men den cella var jo tom. Får dårlig samvittighet av detta, jeg vil hjelpe mission's broder. Har har lvøri borti noe lignende før på Taris, skulle gi mot middel til noe folk. De vart jo også spor løste borte. Grunn var jo at jeg gjorde at hele stammen dro før jeg gidde de folk midelet. Endret 2. desember 2003 av [MarL]
NoLimit_^ Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 ,02/12/2003 : 19:16] ,02/12/2003 : 18:39] Nå trenger jeg hjelp å finne brodern til mission. Jeg finner han ikke i sand peoples base i det hele tatt. Eller er han en annen plass, eller dø? Han skal da være i sand people-basen... der jeg fant ham iallfall. skal være der jawa folk var eller? Jeg finner ikke han Ja, i samme leir\landsby som du finner jawa-folka. Da har du rett og slett ikke lett godt nok. Eneste andre muligheten jeg kan tenke meg er at du ikke har fått det Mission-questet, og derfor ikke finner ham. (Jeg har begynt om igjen som slem jedi-dame, og mamman til Bastila er sporløst borte fra Anchorhead-kantina denne gangen... ) det er fordi du må dra til en annen planet å få beskjed om at hun er der først...
-MarL- Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Skrevet 6. desember 2003 Noen som vet hvordan jeg skal ta han Malak?
thomanil Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 ' date='06/12/2003 : 02:50'] Noen som vet hvordan jeg skal ta han Malak? Ha med deg masse advanced medpacks\ life support iallfall, ellers er det klin umulig. Så er det bare å pøse på med force powers, stims osv og hakke løs.
-MarL- Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Skrevet 6. desember 2003 ,06/12/2003 : 02:50] Noen som vet hvordan jeg skal ta han Malak? Ha med deg masse advanced medpacks\ life support iallfall, ellers er det klin umulig. Så er det bare å pøse på med force powers, stims osv og hakke løs. jepp, det hjalp. Takk for det Ferdig med spille, spille er bare
O|3 Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Noen som vet hvordan man kan bli kvitt de gizkaene (det de heter?) som kommer inn i skipet ditt ved en feiltagelse? helst på en "light side måte".
thomanil Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Noen som vet hvordan man kan bli kvitt de gizkaene (det de heter?) som kommer inn i skipet ditt ved en feiltagelse? helst på en "light side måte". Jeg slår til igjen... Du kan overtale han fyren som handler med eksotiske dyr, like utenfor der du docker skipet ditt på Manaan. Han kjøper Gizkaene av deg, det er imidlertid mulig du må Force Persuade ham til å ta dem. Fikk iallfall ikke noen Dark Side-poeng av det når jeg testet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå