Gå til innhold

......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Ny vri på sandslott , en kreativ og artig presentasjon .

Kunne tenke meg mer av figuren til høyre , men nå vet jeg ikke hva som befinner seg utenfor bildekanten .

Mvh

Alec

Skrevet

O

Ny vri på sandslott , en kreativ og artig presentasjon .

Kunne tenke meg mer av figuren til høyre , men nå vet jeg ikke hva som befinner seg utenfor bildekanten .

Mvh

Alec

Takk for det Alec! Det var alt jeg.hadde. Kunne sikkert vært komponert bedre. Dette var det styggeste av all sandkunsten jeg kom over, men med en ny vri. Mvh Gunnar

Skrevet

Oppfinnsomtvil jeg si. Artig vri på sandform-kunst.

Mvh Ragnar

Takk for det Ragnar! Jeg tok en del bilder av sandkunst av høy klasse, men synes de ble litt kjedelig. Derfor valgte jeg dette av en kunstner litt lavere på rangstigen. Mvh Gunnar

Skrevet

Får meg til å tenke på de to herrene som hadde gravd seg ned i sanda og bare lot stoltheten være utenfor.

Etter en stund kom to eldre frøkner forbi hvorpå den ene utbrøt: "Nei se her vokser det vilt det vi har drømt om hele vårt liv."

Roar

Skrevet

Får meg til å tenke på de to herrene som hadde gravd seg ned i sanda og bare lot stoltheten være utenfor.

Etter en stund kom to eldre frøkner forbi hvorpå den ene utbrøt: "Nei se her vokser det vilt det vi har drømt om hele vårt liv."

Roar

Takk Roar :-) Mvh Gunnar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...