-kga- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg fant ut noe sleipt! Finn en trapp, gå på bunnen av trappen og hopp opp og gjør det samme flere ganger! Da hopper Acrobat skillen opp! Hvis du fant ut det uten å se på internet så er det jo bra... det er vel neppe alle som fant ut det selv. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg kan med hånden på hjerte si jeg fant ut det selv.. noe annet sleipt er at vist du hopper.. saver i luften, og lander.. så detter du ofte gjennom bakken og ut i intet .. sleipt gjort av bethesda å lage en så irriterendes bug Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg fant ut noe sleipt! Finn en trapp, gå på bunnen av trappen og hopp opp og gjør det samme flere ganger! Da hopper Acrobat skillen opp! Hvis du fant ut det uten å se på internet så er det jo bra... det er vel neppe alle som fant ut det selv. Fant det ut selv, jeg. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 vist du hopper ned fra en av cantonene i vivec tjener du mye på acrobatics og.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 vist du hopper ned fra en av cantonene i vivec tjener du mye på acrobatics og.. Hvis ikke du dør da... Jeg pleier bare å hoppe rundt jeg og skillen kom seg ganske fort opp i 100. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du må selfølgelig save ført.. og ikke hopp fra øverste etasje før du har fått endel acrobatics skill Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er litt irriterende, før hadde jeg en person med mye acrobatics, men nå startet jeg nettopp en ny en, og jeg glemmer alltid at jeg dør hvis jeg hopper fra høye steder. ARGH Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som har en link til en mod med bra ansikter? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som har en link til en mod med bra ansikter? Bare se i en post et par sider tilbake. Lenke til kommentar
redface Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmmm, noen som har tips til hvor jeg finner en constant effect acrobatics-greie? Og hvilke ting har mest i "charge"? Tenker da på at jeg holder på me endel enchanting og vil finne det som er best... F.eks glass-armor og slikt er ikke brukandes... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har en link til en mod med bra ansikter? Bare se i en post et par sider tilbake. side 7! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 tower shields har en god del charge.. jo større ting jo bedre charge tror jeg, et daedric tower shield vil vel da ha svært mye charge vil jeg tro ? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 tower shields har en god del charge.. jo større ting jo bedre charge tror jeg,et daedric tower shield vil vel da ha svært mye charge vil jeg tro ? trur et deadric skjold har 250 enhancements eller noe sånt MR_T Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har instalert en god del mods til morrowind (40-60) men jeg for opp en hel del feil, er det andre som har det sånn når de har instalert mods og går det an å fikse det? Vil helst ha et feilfritt spill Endret 6. januar 2004 av super-data45 Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg og har og en god del mods.. og får endel feil, men ingenting som påvirker gameplayet.. min mening er at morrowind er en hypokonder når det gjelder feil Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 den verst er når man detter ut til windows! har lært meg å save når jeg spiller morrowind! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 den verst er når man detter ut til windows! har lært meg å save når jeg spiller morrowind! Ja, svarte heller. Den seneste patchen reduserer heldigvis problemet en del, men man legger seg til helt ekstreme savevaner når man spiller Morrowind. Lenke til kommentar
redface Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 trur et deadric skjold har 250 enhancements eller noe sånt MR_T 250 i charge? Er det ingenting som er bedre en det? Husker ikke helt hvor man finner daedric shields heller.... Daedric armor i seg selv er ganske så sjeldent for å si det sånn... Men huff, nå akkurat når jeg hadde begynt på morrowind og var kommet så godt igang, fikk jeg selvsagt tak i Knights Of The Old Repuplic... Nå må jeg velge hva jeg skal gjøre, spille morrowind eller KOTOR... Damn... Eller, luksusproblem kan det vel kalles? Lenke til kommentar
redface Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og, har litt lyst å prøve forgjengeren, Daggerfall... Bare for å teste liksom.. Ingen som vet hvor man får tak i denne? PM meg, please... :-) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har også lyst til å prøve det, demoen var fet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå