Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vert mulig å lagd hansker med feks. Drain stamina on hit. Sån at monker og andre hand to hand folk kunne jevna seg lit mer ut med de andre. Er jo sykelig vannskelig å være monk når en møter på en gruppe på 2 eller mer finder. Skader jo ikke liv på finden føre staminan er bruktopp, og det er vannskelig når det er flere finder.

 

 

Husker min Snill monk om dagen og varulv om kvelden fyr. Det var sykelig vannskelig å drepe folk som monk. Måtte jo drepe noen som monk enda jeg prøvde å la være siden jeg var snill som monk. Før jeg blei varulv var det jo nesten umulig.

Lenke til kommentar
Skulle vert mulig å lagd hansker med feks. Drain stamina on hit. Sån at monker og andre hand to hand folk kunne jevna seg lit mer ut med de andre. Er jo sykelig vannskelig å være monk når en møter på en gruppe på 2 eller mer finder. Skader jo ikke liv på finden føre staminan er bruktopp, og det er vannskelig når det er flere finder.

 

 

Husker min Snill monk om dagen og varulv om kvelden fyr. Det var sykelig vannskelig å drepe folk som monk. Måtte jo drepe noen som monk enda jeg prøvde å la være siden jeg var snill som monk. Før jeg blei varulv var det jo nesten umulig.

tja skal vel gå ann det...... finn noen som selger en slags "drain fatigue" spell.

Også enchanter du iallfall et sverd eller noe annet å slå med(vet ikke om det da funker om du slår folk med hansker. :thumbup:

Lenke til kommentar
Skulle vert mulig å lagd hansker med feks. Drain stamina on hit. Sån at monker og andre hand to hand folk kunne jevna seg lit mer ut med de andre. Er jo sykelig vannskelig å være monk når en møter på en gruppe på 2 eller mer finder. Skader jo ikke liv på finden føre staminan er bruktopp, og det er vannskelig når det er flere finder.

 

 

Husker min Snill monk om dagen og varulv om kvelden fyr. Det var sykelig vannskelig å drepe folk som monk. Måtte jo drepe noen som monk enda jeg prøvde å la være siden jeg var snill som monk. Før jeg blei varulv var det jo nesten umulig.

tja skal vel gå ann det...... finn noen som selger en slags "drain fatigue" spell.

Også enchanter du iallfall et sverd eller noe annet å slå med(vet ikke om det da funker om du slår folk med hansker. :thumbup:

Når man er monk så er man hand to hand, og da bruker man ikke sverd. Skulle hat noe slik at når jeg slo så blei det draina automatisk. Cast on strike på hansker.

Lenke til kommentar
Bare noe jeg har hørt, men er ikke han karen som bor i Tel Fyr en av spillets vanskeligste j***** å få has på?

 

Noen som har prøvd?

 

:D

Mener du å drepe eller å finne han?

 

Å drepe han er vel lit vannskelig om man ikke er høyt nokk lvl.

Å finne han er også let nok, bare å se på kartet som følger med etter et sted som heter Tel Fyr det. Husk og ha med levitate potion, eller noe annet i den duren.

Lenke til kommentar

har begynnt på morrowind nå, for "alvor"

 

og har denne gang valgt en magisk linje... men selfølgelig dukker problemer opp under veis

 

 

magica skal jo "lades" opp ved hvile slik som fatigue, men det skjer ikke!

 

ingenting skjer, jeg får jo ikke gjort noenting magisk da :cry:

 

den ligger forresten på 4/210 hele tiden, jeg har brukt ca 3 timer, på å komme hvor jeg er.... litt kjipt å måtte begynne på ny

Lenke til kommentar
har begynnt på morrowind nå, for "alvor"

 

og har denne gang valgt en magisk linje... men selfølgelig dukker problemer opp under veis

 

 

magica skal jo "lades" opp ved hvile slik som fatigue, men det skjer ikke!

 

ingenting skjer, jeg får jo ikke gjort noenting magisk da :cry:

 

den ligger forresten på 4/210 hele tiden, jeg har brukt ca 3 timer, på å komme hvor jeg er.... litt kjipt å måtte begynne på ny

DU må vile lengere en med fatige.

 

 

Det er et av stjernetegne som gir, ehm... 2x eller no til magica, men den gjør også slik at du ikke kan få den opp med å hvile. Du har vel ikke valgt den, hvem stjernetegn hat du? Hvis du har den så må du bruke potions, det er greit det. Du må bare få deg lit høyt lvl i alcemy slik at du kan lage det selv, da slipper du å kjøpe.

Lenke til kommentar
Hvilket hus anbefaler dere for en fighter med Long Sword og Light Armor? Har sett House Redoran's hovekvarter og vurderte å joine, men jeg var usikker på om det var for tyver, krigere eller magi-folk.

Den "generelle" regelen er vel at House Redoran=Fighter, House Hlaalu=Thief og Telvanni=Magician.

Lenke til kommentar
Det er et av stjernetegne som gir, ehm... 2x eller no til magica, men den gjør også slik at du ikke kan få den opp med å hvile. Du har vel ikke valgt den, hvem stjernetegn hat du? Hvis du har den så må du bruke potions, det er greit det. Du må bare få deg lit høyt lvl i alcemy slik at du kan lage det selv, da slipper du å kjøpe.

 

selvfølgelig valgte jeg den :ermm:

 

får vel bare jobbe på da

 

edit_

 

TakkeR

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Man bør tenke litt på penger osv når man velger guild... Thieves Guild f.eks har ganske bra med penger og er dessuten lette å få tak i... Fighters Guild er dårlig betalt og akkurat det samme med Imperial Legion(selv om du får endel små-fete ting på slutten der da)... Går for stealth nesten hele veien jeg.

Tok han lille wood-elfen Gaenor i tribunal med den lykke-medaljongen lett med min kar, og han var bare level 8 da... :D

Enkelt å stikke opp på en stein å stå der å skyte han ned med buen... bare ladd opp nok piler og tren marksman-skillsen nok opp... :)

Lenke til kommentar
Jeg fant ut noe sleipt! Finn en trapp, gå på bunnen av trappen og hopp opp og gjør det samme flere ganger! Da hopper Acrobat skillen opp!

Hehehehhehe.... :p

 

Du var nok ikke så smart ;) Nok av folk som gjør det, starta selv med det med EN GANG jeg startet m/morrowind.. Spilt littegrann, så kommer folk. "Ey, du, - du burde hoppe _HELE_ tiden ass..." og jeg bare... "DOH!" :cool:

 

 

......så........ Doh! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...