Gå til innhold

Ålesund


okjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ålesund er Norges vakreste by. Jeg tenker da mest på Jugendstilen som ikke kommer så godt frem her. Flott nattbilde du formidler med litt nordlys. Ha en fin dag! Mvh Gunnar

 

Takk for fin kommentar, vurderte Fjellstua men halve byens befolkning var nok samlet der opp, så da rusla jeg ned på kaia i stedet, og syns det ble bra.

En fin aften til deg.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Herlig lys, skarphet, farger og detaljer.

Ingen påstand, men kanskje kunne et kutt oppe være en løsning så du får en grønn ut på øvre ramme men den andre blir som den er ut på høyre.

 

Roar

 

Takk for kommentaren, har vært inn på bildet og korrigert som du nevner, og øket kontrasten litt i i øvre del av bildet. Noen av bildene blir liksom aldri helt ferdig.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Bra at nordlyset kan sees også såpass langt sør. Men det er nok på sommeren at man har vært der, og da er jo nettene ganske lyse til å være så langt sør.

 

Nordlys her er nok ikke så ofte og heftig som lenger nord, men av og til kan vi også nyte det.

Takk for kommentaren!

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Et nydelig nattbilde av fine byen vår ;)

En uvanlig vinkel, det var stilig! :)

Teknisk tipp toppers! :D

Tusen takk for hyggelig kommentar, vurderte som de fleste andre Fjellstua..men var redd for at lysshowet var over før jeg kom så langt, så da ble det fra kaia. Til og med det tidligere så utskjelte rådhuset tar seg bra ut under nordlyset  :)

Mvh Oddmund

Endret av okjo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...