Gå til innhold

Voilá!


okjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der! Flott av byhegra i Sunnmørsbyen. Her har du til og med fått med aksenten som jeg har vanskelig med på mitt utstyr. Accent grave er riktigere i dette tilfellet. Jeg er en stor beundrer av dine hegrebilder som jeg går ut fra er tatt uten stativ. Det blir cupfinale på meg i morgen. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar

Hei, takk for hyggelig kommentar, det er ikke så lett å finne på titler på bildene, kunne selvfølgelig brukt "se der" men syns det ble litt mere svung over det på fransk. Og det er vel omtrent det mine fransk-kunnskaper begrenser seg til, selv om jeg har vært der på ferie noen ganger :)

Det er tatt med støtte mot rekkverket.

Du får kose deg på cupfinalen og i hovedstaden, og ha en god helg!

Mvh Oddmund

Endret av okjo
Lenke til kommentar

 

Se der! Flott av byhegra i Sunnmørsbyen. Her har du til og med fått med aksenten som jeg har vanskelig med på mitt utstyr. Accent grave er riktigere i dette tilfellet. Jeg er en stor beundrer av dine hegrebilder som jeg går ut fra er tatt uten stativ. Det blir cupfinale på meg i morgen. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar

 

Hei, takk for hyggelig kommentar, det er ikke så lett å finne på titler på bildene, kunne selvfølgelig brukt "se der" men syns det ble litt mere svung over det på fransk. Og det er vel omtrent det mine franskkunnskaper begrenser seg til, selv om jeg har vært der på ferie noen ganger :)

Det er tatt med støtte mot rekkverket.

Du får kose deg på cupfinalen og i hovedstaden, og ha en god helg!

Mvh Oddmund

Eller kanske " sorry kompis " ;-)

 

 

Leif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...