Gå til innhold

Korgenfjellet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det ar jeg er noen fasitbok, men jeg tenker litt kutt, kanskje bortimot et par cm til venstre for å å få veikanten rent ut på venstre ramme.

Men etter nærmere omtanke kanskje 1 cm nede først og så drøyt 2 cm til venstre de jeg jo alltid tenker linjer og spenning i bildet.

Men kanskje er jeg litt vel mye pirkepinne og kjepphestrytter???

 

Roar

Lenke til kommentar

Ikke det ar jeg er noen fasitbok, men jeg tenker litt kutt, kanskje bortimot et par cm til venstre for å å få veikanten rent ut på venstre ramme.

Men etter nærmere omtanke kanskje 1 cm nede først og så drøyt 2 cm til venstre de jeg jo alltid tenker linjer og spenning i bildet.

Men kanskje er jeg litt vel mye pirkepinne og kjepphestrytter???

 

Roar

 

Det er jo den slags pirk som jeg synes er interessant da. Akkurat her kunne et kutt til venstre også fjerne det begynnende fjellet til venstre, som egentlig virker mer forstyrrende på meg, enn hvorvidt veien ender i nedre kant eller mer ut mot venstre. :-)

Lenke til kommentar

Har syklet en gang over det fjellet, men på asfalt, men det er ikke til hinder for at der finnes flere veier over i tillegg til tunnel under.

 

Vi kjører som regel over i stedet for gjennom, når vi reiser nordover, sånn annethvert år. I år tøffet vi opp bakkene sørfra med campingvogn på slep, for første gang, men det gikk da bra det også. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...