Gå til innhold

Trenger tips - kva er kjekt på ein uteplass?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er ansatt som vakt på ein uteplass. Besøkstallet er så som så, og me ønsker derfor å utvida tilbodet vårt for å få ein større kundemasse.

 

Pr. dags dato stiller me med:

-Torsdagsquiz

-Åpen bar fredag

-Åpen bar m/DJ lørdag

 

Hovudsakleg er torsdagen full av eldre som deltar på musikkquizen. Da dette er ein torsdag kan me ikkje henta noko særleg her.

Fredagen sliter me mest med, her er det rolig. Hovudsakleg er målet 18+, då me er den einaste uteplassen på øyo for 18 åringar.

 

Det me manglar er aktivitetar. Litt "action" for å få besøkstallet vårt opp. Kva kan me gjera? Kva er kjekt for folk no i dag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Karaoke er ganske vanlig, men helt forjævlig kjipt etter min mening :p

 

Det går an å arrangere forskjellige "leker", gjøre stedet litt som en fest, ser jo på filmer der de har f.eks. oljebryting og mekanisk okse. Kan ha ting som potetløp/ eggløp med noen artige premier som kan brukes til noe partyrelatert der og da. Tillate mye rart som de ikke gjør andre steder, på en måte ungdommen's fristed for galskap.

 

Så har man "ladies hour", halv pris på drikke til jentene, da kommer gutta også.

Lenke til kommentar

Karaoke er ganske vanlig, men helt forjævlig kjipt etter min mening :p

 

Det går an å arrangere forskjellige "leker", gjøre stedet litt som en fest, ser jo på filmer der de har f.eks. oljebryting og mekanisk okse. Kan ha ting som potetløp/ eggløp med noen artige premier som kan brukes til noe partyrelatert der og da. Tillate mye rart som de ikke gjør andre steder, på en måte ungdommen's fristed for galskap.

 

Så har man "ladies hour", halv pris på drikke til jentene, da kommer gutta også.

 

Her va møkje løye, får sjå ka sjefen seie :D

Ikkje lovlig å reklamera på alkohol, så nett den siste der kan bli vanskelig. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Men det er lov å gi rabatt på drikke så vidt jeg vet. Jeg vet at reklamering ikke er lov, men er det å reklamere på alkohol at man har jentetime? Kan bare sette opp et skilt der det ikke står "Ladies Hour fredag kveld 18-19" og la ryktet spre seg :) Jeg mener å ha sett "Happy Hour" på utesteder i Norge, men det kan hende jeg bare roter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...