Gå til innhold

Vannkjølt strømforsyning


Anbefalte innlegg

Jeg sitter og tenker på om jeg skal bestille meg denne vannkjølingen, men jeg har en liten mistanke om at den kansje blir for svak for mitt system.

 

Er det noen som har noen erfaringer vedrørende denne?

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC26002

 

Jeg har lagt ut mer informasjon om min computer på min hjemmeside:

http://home.no.net/donbro/

 

Hvis noen vet noe setter jeg pris på litt informasjon..

 

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Hehe hyggeli at du kommer fra Havøysund da :) har masse slektninger der. Denne vannkjølte strømforsyningen du ser på med 350w er vell ikke helt sikkert at holder til din maskin. Men kanskje, er jo en rimelig kvalitets strømforsyning i en fin prisklasse du har funnet deg :D. Men på en annen side kan faktisk hende den holder. Med en strømforsyning i denne prisklassen burde den kanskje gjøre det da. Er vell SKIKKELI watt i denne er ikke akkurat en Q-tec. Selv har jeg en chieftec 340w strømforsyning. Denne kjører jeg 2x 80gb med g4 ti 4400 ja det står i underskriften. Men skjermkortet ditt krever en del strøm da. Er vel kanskje å gamble litt på å kjøpe en såpass dyr strømforsyning hvis du er usikker på om den holder. Prøv å ta kontakt med microplex for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hehe hyggeli at du kommer fra Havøysund da :) har masse slektninger der. Denne vannkjølte strømforsyningen du ser på med 350w er vell ikke helt sikkert at holder til din maskin. Men kanskje, er jo en rimelig kvalitets strømforsyning i en fin prisklasse du har funnet deg :D. Men på en annen side kan faktisk hende den holder. Med en strømforsyning i denne prisklassen burde den kanskje gjøre det da. Er vell SKIKKELI watt i denne er ikke akkurat en Q-tec. Selv har jeg en chieftec 340w strømforsyning. Denne kjører jeg 2x 80gb med g4 ti 4400 ja det står i underskriften. Men skjermkortet ditt krever en del strøm da. Er vel kanskje å gamble litt på å kjøpe en såpass dyr strømforsyning hvis du er usikker på om den holder. Prøv å ta kontakt med microplex for å være på den sikre siden.

Fint å ha slekt i Havøysund da... ;-)

 

Jeg for nok skrive en e-post til microplex om dette da..

Jeg mistenker den nok uansett å bli litt i svakeste laget da..

 

Takk for innspillet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...