Gå til innhold

Hi-tech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Her var der mye godterier både for lyd og bilde - går ut fra at Brunet'en er en høyttaler fra sveivegrammofonens tid .

Utviklingen går fremover - gårsdagens hi-Tech er morgendagens antikviteter .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det var ikke dumt å gjøre innstillingene slik som du gjorde her. :thumbup:

Teknologien går så fort framover nå at det er ikke til å tro!

 

Takk for positiv kommentar.

 

Jeg fant forresten ut at det går an å installere LightRoom uten at alt skal ut i skyen, og betale en gang for den. Dette var andre boller ja. Picasa kan gå og vogge.

 

Selv om Adobe gjør hva de kan for å skjule denne muligheten, til fordel for månedlig "leie" av programvaren, så er den nå installert og nøkler for fullversjon er kommet i mail.

 

https://helpx.adobe.com/no/creative-cloud/help/download-install-single-app-Lightroom-6.html

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde vel hatt litt av en samling jeg også hvis jeg hadde tatt vare på alle kameraer og linser jeg har hatt opp gjennom årene siden august 1959 da jeg kjøpte mitt første kamera.

Det eneste jeg har tatt vare på bortsett fra de tre jeg bruker og for øyeblikket to ekstra som reserve så er det mine foreldres Kodak junior fra 1937 som kan minne litt om et par av disse.

 

Roar

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde vel hatt litt av en samling jeg også hvis jeg hadde tatt vare på alle kameraer og linser jeg har hatt opp gjennom årene siden august 1959 da jeg kjøpte mitt første kamera.

Det eneste jeg har tatt vare på bortsett fra de tre jeg bruker og for øyeblikket to ekstra som reserve så er det mine foreldres Kodak junior fra 1937 som kan minne litt om et par av disse.

 

Roar

 

Kjøpte et gammelt Kodak Brownie av den typen med runde former, da min mormor eide et slikt. Det gikk i arv til moderen, og jeg tok noen bilder med det også husker jeg. Vet ikke helt hvor det ble av, men for 300 kroner eier jeg nå et 70 år gammelt kamera. Det passer fint inn på museumshylla i kjelleren, der jeg også har et par gamle diskettstasjoner av ulikt format, og mitt gamle Canon 500 filmkamera.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...