Gå til innhold

[Løst] Fest?


Isa_La

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha fest i kveld men er ikke helt i form. I gård hadde jeg ikke stemme og vondt i hode, mens i dag har stemmen kommet tilbake men er litt svimmel slapp. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har feber. Det blir selfølgelig en del drikke på denne festen, og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til og drikke fordi forige gang fikk jeg en allergisk reaksjon og spydde hele kvelden. Jeg kan ikke avlyse festen heller. Er paracet og alkohol en dårlig kombinasjon? Kan alkoholen få meg til å føle meg friskere?Hvolran bli fort frisk?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alkohol og paracet er ikke en bra kombinasjon, man skal generelt ikke blande medisiner og slikt med alkohol. Men det kan du google og lese deg opp på.

Akkurat der og da kan den hende at du ikke "merker" at du er syk lengre når du har fått i deg litt drikke, men om du vil bli frisk så fort som mulig er nok ikke alkohol det smarteste å gjøre. Du kan være heldig, og det kan hjelpe kroppen med og få ut det siste av sykdommen. Men mest sannsynlig vil det føre til at det tar lengre tid før du blir frisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...