Gå til innhold

Kan ikke koble til iCloud-musikkbibliotek


Anbefalte innlegg

Skrevet

På begge Mac-ene mine, som begge har macOS 10.12.1 Sierra, kommer nå dialogmeldingen "Kan ikke koble til iCloud-musikkbibliotek" opp hele tiden. Når man lukker dialogboksen ved å klikke på OK, så dukker det opp en ny likelydende dialogboks få sekunder senere.

Dette er nytt av dagen (skjedde både før og etter dagens systemoppgradering). Jeg har prøvd å slå av og på iCloud, restartet Mac-en, iTunes og lignende.

Noen flere som opplever dette (felles trøst)?
Noen som har hatt dette problemet og har funnet en løsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...