Gå til innhold

[Løst] Oppgradering for Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er så mange forskjellige resultater fordi det er så mange forskjellige kombinasjoner av hardware og drivere. Noen tester i multiplayer og noen i singleplayer.

 

Det som er sikkert er at DX12 ikkje fungerer helt optimalt enda, verken for AMD eller nVidia.

 

Siden Gamersnexus testen bare er 3 dager gammel, så ville jeg tro den testen er mere riktig i dag.

 

Men uansett hva man velger så blir man nok fornøyd.

 

I en test jeg så for en stund siden, så kunne det virke som om RX480 likte bedre raskere cpu for å yte optimalt enn gtx 1060. 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

som en amd fanboy så vil jeg anbefale deg å kjøpe nvidia fordi jeg ser du har en intel cpu, og utifra min hypothese så vil din cpu brenne amd skjermkortet slik at du vil ende opp med ett brent amd skjermkort med artifakts osv hvis du kjøper amd. som sagt er dette min hypothese og har ingen annen kilde å hennvise da jeg har dårlige erfaringer når jeg kombinerer intel/amd skjermkort, jeg har bygget over 100 maskiner både profesjonelt og privat, har ikke eksakt tall men jeg bygger aldri intel/amd, kun amd/amd eller intel/nvidia

 

mvh 

tidligere pc bygger hos asus@tg07

Lenke til kommentar

som en amd fanboy så vil jeg anbefale deg å kjøpe nvidia fordi jeg ser du har en intel cpu, og utifra min hypothese så vil din cpu brenne amd skjermkortet slik at du vil ende opp med ett brent amd skjermkort med artifakts osv hvis du kjøper amd. som sagt er dette min hypothese og har ingen annen kilde å hennvise da jeg har dårlige erfaringer når jeg kombinerer intel/amd skjermkort, jeg har bygget over 100 maskiner både profesjonelt og privat, har ikke eksakt tall men jeg bygger aldri intel/amd, kun amd/amd eller intel/nvidia

 

mvh 

tidligere pc bygger hos asus@tg07

:rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...