Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å gå 22 år uten kvinnelig oppmerksomhet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om dette ikke går så bare gir jeg opp på alt så kan jeg bare drepe meg sjæl på insiden av kroppen og bare la resten av livet gå som det går,ting ser aldri opp uansett

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

 

 

Om hva ikke går? Hvilke ting har du prøvd for å bli kjent med noen? :)

Ta kontakt med psykolog. :) Det er mange som gjør det av de sosiale folkene du ser rundt deg og, for å få et bedre liv. Dessuten virker du veldig lei deg og kan trenge noen å betro deg til.

 

Anonymous poster hash: de8fa...914

Lenke til kommentar

Hvis du blir for lei deg og trenger noen å prate med i kveld så finnes hjelpetelefonen på nr 116 123. http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen

Og så er det en forumtråd er man kan finne folk å prate med. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530&page=1

Håper det kan hjelpe litt. Det finnes alltid muligheter. 



Anonymous poster hash: de8fa...914
Lenke til kommentar

Du skriver at du prater med jenter, men at du ikke føler du får den interessen/oppmerksomheten du er ute etter. Er dette en interesse du ser når de samme jenten prater med andre gutter? Jenter er eksperter på å "skjule" interesse i sosiale sammenhenger hvor det er flere tilstede som kan observere henne. Det at jenta prater med deg er ofte det eneste "tegnet" du får gratis i en slik setting. Utover dette må du selv provosere frem en reaksjon for å ha mulighet til å måle interessen hennes. 

 

Det kan godt hende at du har latt flere muligheter gå fra deg fordi du venter på et tegn på at jenten er interessert. 

Det er selvfølgelig også mulig at du bare er dårlig på å skape spenning og flørte når du prater med jenter. Da vil gjerne samtalen bli noe stiv og det vil bli veldig vanskelig å måle reaksjoner hos jenta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...