Gå til innhold

Der forsvant Note - hvilke alternativer finnes det til å oppgradere fra en S7?

avo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min S7 edge har vært fin, men nå presterte jeg å knuse kameraet, så jeg må få meg en erstatning.

Hadde tenkt meg til Note, siden Note 2,3 og 4 var nydelige telefoner, men nå er jo ikke akkurat Note noe å satse på.

Finnes det i det hele tatt noe som kan være en oppgradering fra S7 Edge?

(Nei - ikke eplefon - jeg er stor Steve Jobs fan, men han er ikke med oss lengre, så det blir ikke noen iThing på meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv hadde jeg en Note 4 som ble destruert av verkstedet. Forhåndsbestilte Note 7 og nå kommer ikke den allikevel. Jeg er tilhenger av S-pennen og brukte den ofte. For noen dager siden kjøpte jeg en note 4 på finn mens jeg venter på Note 8 eller hva den neste telefonen med samme konseptet skal hete eller eventuelt venter jeg 2 år. 

Note 4 har jo samme skjermoppløsning, den har jo også ut-byttbart batteri som jeg elsker fordi jeg har et batteri-kit med ekstra batteri som kan lades med en egen "eske". En brukt Note 4 er jo også billig i forhold til en ny toppmodell. 

Med tanke på at du har Galasy S7 edge så er dette kanskje en nedgradering på noen felt, men Note 4 skal ikke undervurderes. Eventuelt kan du kjøpte Note 5 fra utlandet. 

For meg er det ingen alternativer til Note serien  :)

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Huawei Mate 9 :-)

Det er vel en kraftig nedgradering?

Skrevet (endret)

Huawei Mate 9 :-)

Det er vel en kraftig nedgradering?

Lavere oppløsning og uten penn iforhold til noten mener du? 

Endret av Xphylion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...