Gå til innhold

Problem med iPhone 6s


M4ds

Anbefalte innlegg

Jeg har et par problemer med iPhonen min, som det ikke virker som at andre har;

 

1. Jeg får ikke lastet ned all musikken min fra en spilleliste jeg har på Apple Music, slik at jeg kan spille de i offline-modus. Det virker som at det er et sted i lista den bare stopper opp å laste opp, etter sånn 10 sanger-ish. Ettersom det da er èn sang som ikke laster ned, lastes heller ikke de resterende sangene ned i den lista. 

 

2. Til tider er det problemer med at jeg ikke får styrt musikk/podkast via headsetet (Apples eget). Jeg må enten (1) koble ut og inn headsetet på nytt eller (2) "vekke" telefonen slik at den lyser opp, ved å trykke på en av knappene på telefonen (som ikke er knappene som styrer lyden på telefonen).

 

 

Jeg prøvde headsetet på en annen telefon, og det virker ikke som at det er selve headsetet det er problemer med. Det kan derimot være litt vanskelig å teste, ettersom disse problemene som er nevnt ikke skjer hver gang jeg skal høre på musikk/podkast via headset.

 

I tillegg skal det sies at telefonen nettopp var på reparasjon for en annen sak, og jeg da skulle ha fått en erstatningsenhet. At det da skjer for meg på begge disse enhetene, men ingen andre, synes jeg er rart.

 

Har noen opplevd det samme, eventuelt hva kan man gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har ikke det.

 

Vil det si å ta backup til iTunes, nullstille telefon og så ta gjenopprette backupen igjen som er på iTunes? Vil ikke dette ta med seg disse "feilene" som var der før jeg nullstilte? Jeg har nemlig gjenopprettet fra backup via iCloud da jeg fikk den nye telefonen (erstatningsenheten) etter reparasjonen, er det noe annerledes om det skjer via iTunes?

Lenke til kommentar

Prøv med å gjenopprette fra iTunes, da vil OSet legges inn på nytt, helt clean. Ikke ta restore fra gammel backup, men sett opp telefonen på nytt. Litt jobb, men da slipper du å få med grums fra gamle versjoner. Jeg gjør alltid dette når jeg får ny generasjon av OSet, fra 8.x til 9.x for eks, både på Android og iOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...