Gå til innhold

ANNONSE: – Ikke bli det neste Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig at strategidirektøren nevner Schibsted og finn.no som eksempel. Få uker siden falt nettopp Schibsted i verdi i milliardklassen grunnet at substituttet Facebook lanserer eget marked for kjøp og salg. Den store fisken Schibsted kan med ett spist av en enda større fisk.

 

Anbefaler at strategidirektøren oppdaterer sitt eksempel. Antar imidlertid at det er ledetiden fra intervjuet ble gjort og til artikkelen ble publisert som er årsaken.

Skrevet

Om man skal være god på strategi, så må man jo kunne si noe treffsikkert om fremtiden,og ikke bare si "hvem som vant", så om en ukes forsinkelse gjør informasjonen feil, så er det kanskje ikke så mye verd?

 

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...