Gå til innhold

Airport Time Capsule - Annen router?


allak

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp flyttet fra en leilighet til et hus med 3 etasjer, bestående av vanlig reisverk av tre som byggmatrialer. Jeg har nå en Netgear N600(2,4 og 5 Ghz) som jeg kjøpte i 2012 og regner med at også routerteknologien også har blitt bedre med åra.

Familien har til sammen mange eple-dingser og slik sett er det naturlig å vurdere Airport Time Capsule når jeg nå skal se meg etter en ny og kraftigere Router.

Til opplysning har min «gamle» Netgear har signaler i alle rom, men veldig svakt på rommene lengst unna.

Er det slik at en kan sikkerhetskopiere alle eple-dingser som Iphone, Ipad, Macbook, Imac etc til Airport Time Capsule?

Hvordan er routeregenskapene på Airport Time Capsule i forhold til andre moderne routere med tanke på dekning i huset(rom lengst unna, i en annen etasje etg, hastighet osv?

Ettersom Elkjøp selger Airport Time Capsule, er det kanskje ikke verre enn å prøve den og eventuelt levere den tilbake innen 30 dager om den ikke står til forventingene, men det er jo greit for både meg og butikken å slippe, så derfor søker jeg råd og erfaringer.

Noen med kunnskap eller erfaring?
 
Eventuelt tips til den routeren dere er best i samme prisleie eller billigere :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...