Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hvilken sub burde jeg kjøpe?


GnRB

Anbefalte innlegg

Fikk en PROSON RSA150 av naboen, og lurte på hvilken sub som passer bra til den.

post-419116-0-55113400-1475761249_thumb.jpg

 

Det står at den har RMS effekt på 140-160W 4Ohm når den er brokoblet.

(2-kanaler på 75-80W 2Ohm uten brokobling)

 

Så det jeg trenger hjelp med er å finne en subwoofer som passer med RMS effekten

(eller 2, siden den har to kanaler).

 

Ønsker å finne en som ikke er for dårlig men heller ikke for dyr(har dårlig økonomi)

Har søkt rundt selv men jeg vet ikke helt hva som er bra siden jeg er ny på dette.

Endret av GnRB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor sikring sitter det i den forsterkeren?? Proson er ikke kjent for å lage veldig bra bilstereo, så den forsterkeren blir nok i minste laget til det meste av basshøyttalere. Se etter en sub med høy følsomhet, og få regnet ut en skikkelig kasse, så kanskje det blir greit ;)

Sikringen er på 20A og det står den kan gå opp til 240W RMS + jeg fant en sub som tåler max 200W RMS så jeg har tenk å teste hvordan det går

Lenke til kommentar

 

Hvor stor sikring sitter det i den forsterkeren?? Proson er ikke kjent for å lage veldig bra bilstereo, så den forsterkeren blir nok i minste laget til det meste av basshøyttalere. Se etter en sub med høy følsomhet, og få regnet ut en skikkelig kasse, så kanskje det blir greit ;)

Sikringen er på 20A og det står den kan gå opp til 240W RMS + jeg fant en sub som tåler max 200W RMS så jeg har tenk å teste hvordan det går

 

Det burde funke greit, hvis du får den inn i riktig kasse ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...