Gå til innhold

Konfigurere mikrofon


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har et Logitech G35 headsett som jeg vil bruke til talegjenngkjenning på pcn. Mikrofonen fungerer fint til innspilling av lyd via windos opptakeren og reistrerer fin i volummikseren.

 

Problemet er at jeg ikke får konfigurert mikrofonen. Får opp denne feilmeldingen.

 

Noen som kan hjelpe meg her?

 

post-168990-0-26863600-1475512999_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-135366

Bruker du lyd over HDMI eller bruker du lyd direkte ut fra skjermkortet (som kan være å hovedkortet eller som et ekstra kort)? Ser ut som du bruker lydkort enten på hovedkort eller et dedikert lydkort. Ser ut som at programvaren til lydkortet ikke er installert, men at du kun bruker default windows driver for lyd. Installer lydkort driveren til kortet, eller det som følger med lydkortet. Hvis du bare vil bruke programvaren til Windows må driverne avinstalleres og installeres på nytt via device manager.

 

Denne videoen viser hvordan du konfigurerer mic i windows 10, og jeg antar at det er når du trykker på konfigurer mic at feilmedlingen kommer opp, og da må lyddriveren og programvaren reinstalleres da programvaren ikke er komplett.

https://www.youtube.com/watch?v=R10ZwHHVixg

Endret av medlem-135366
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...