Gå til innhold

Aftentur ved stranden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemingsfullt og flott! Nydelig himmel og god komposisjon.

Bildet skulle vært presentert på grå bakgrunn, da kommer den hvite rammen bedre til sin rett. :)

 

Takker mange gange..ja det med rammen glemte jeg lige i farten...tror at de smilyer virker lige pludselig uden at man skal skrive noget overhovedet her :-)

Lenke til kommentar

her ville jeg lyst opp den mørke trekanten nede til høyre i bildet som omfatter krakken.

Ellers kanskje 3 cm kutt opp før å øke dybdefølelsen ytterligere hvilket du selv kan scrolle opp og sjekke.

Ellers intet å bemerke om dansk strandlandskap der 18 grader C føles kaldt selv for en danske - og jeg som trodde man måtte ha tilbragt 5-6 måneder hver vinter i tropene i 17 år for å føle at 18 varme er kaldt?

 

Roar

Lenke til kommentar

her ville jeg lyst opp den mørke trekanten nede til høyre i bildet som omfatter krakken.

Ellers kanskje 3 cm kutt opp før å øke dybdefølelsen ytterligere hvilket du selv kan scrolle opp og sjekke.

Ellers intet å bemerke om dansk strandlandskap der 18 grader C føles kaldt selv for en danske - og jeg som trodde man måtte ha tilbragt 5-6 måneder hver vinter i tropene i 17 år for å føle at 18 varme er kaldt?

 

Roar

 

He he...ja 18 c var lidt halvt koldt fordi vi lige havde haft 26 c i en hel uge..så skulle vi lige vende os til kulden 18 :-) takker for din gode forklaring her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...