Gå til innhold

Ny Mini Pc med gode muligheter for gaming :)


Anbefalte innlegg

Her er link til pcen jeg har plukket ut som jeg vurderer å kjøpe.

Bruken skal være at den er liten, kompakt og kraftig.

Skal bruke den til å se filmer,serier o.s.v på tv også samtidig spille.

Ser dette bra ut eller har dere noen gode tips?

Kabinetet er også klar for vannkjøling kansje jeg skulle kastet det på samtidig.

 

 

 

https://drive.google.com/file/d/0B_3WKw4hzWcVUjE5dTVldU8zalk/view?usp=sharing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok vurdert annen PSU vertfall f.eks evga supernova. Gjerne 80 plus gold.

Da jeg ikke fant noe tester på den psuen så er jeg i tvil om den er noe å overklokke cpuer\skjermkort.

Du burde få med ganske god kjølepasta til den kjøleren den har ellers er det ganske dårlig kjøp da coolermaster 212 evo gjør samme jobb bare vanskeligere å få plass til i små kabinetter. eller Cooler Master Seidon 120V V2.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville nok vurdert annen PSU vertfall f.eks evga supernova. Gjerne 80 plus gold.

Da jeg ikke fant noe tester på den psuen så er jeg i tvil om den er noe å overklokke cpuer\skjermkort.

Du burde få med ganske god kjølepasta til den kjøleren den har ellers er det ganske dårlig kjøp da coolermaster 212 evo gjør samme jobb bare vanskeligere å få plass til i små kabinetter. eller Cooler Master Seidon 120V V2.

ok skal se på annen psu. men vann kjøling må vel være mye bedre en luft kjøling uansett? og Cooler Master Seidon 120V V2 passer ikke mitt oppsett der den ikke støtter LGA 1151 sier hvertfall sidene til netonnet.

Lenke til kommentar

 

Ville nok vurdert annen PSU vertfall f.eks evga supernova. Gjerne 80 plus gold.

Da jeg ikke fant noe tester på den psuen så er jeg i tvil om den er noe å overklokke cpuer\skjermkort.

Du burde få med ganske god kjølepasta til den kjøleren den har ellers er det ganske dårlig kjøp da coolermaster 212 evo gjør samme jobb bare vanskeligere å få plass til i små kabinetter. eller .

ok skal se på annen psu. men vann kjøling må vel være mye bedre en luft kjøling uansett? og Cooler Master Seidon 120V V2 passer ikke mitt oppsett der den ikke støtter LGA 1151 sier hvertfall sidene til netonnet.

 

Trenger ikke å være bedre, skal du ha vannkjøling som er helt stillegående kan det neppe være billig lukket system.

Sjekk produsenten:

http://eu.coolermaster.com/uk/cooling/cpu-liquid-cooler/seidon-120v2/

 

CPU Socket Intel®

LGA 2011-3/2011/1156/1155/1151/1150/1366/775

 

AMD

FM2+/FM2/FM1/AM3+/AM3/AM2+/AM2

 

Er samme monterings hull for alle LGA 115x.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ville nok vurdert annen PSU vertfall f.eks evga supernova. Gjerne 80 plus gold.

Da jeg ikke fant noe tester på den psuen så er jeg i tvil om den er noe å overklokke cpuer\skjermkort.

Du burde få med ganske god kjølepasta til den kjøleren den har ellers er det ganske dårlig kjøp da coolermaster 212 evo gjør samme jobb bare vanskeligere å få plass til i små kabinetter. eller .

ok skal se på annen psu. men vann kjøling må vel være mye bedre en luft kjøling uansett? og Cooler Master Seidon 120V V2 passer ikke mitt oppsett der den ikke støtter LGA 1151 sier hvertfall sidene til netonnet.

 

Trenger ikke å være bedre, skal du ha vannkjøling som er helt stillegående kan det neppe være billig lukket system.

Sjekk produsenten:

http://eu.coolermaster.com/uk/cooling/cpu-liquid-cooler/seidon-120v2/

 

CPU Socket Intel®

LGA 2011-3/2011/1156/1155/1151/1150/1366/775

 

AMD

FM2+/FM2/FM1/AM3+/AM3/AM2+/AM2

 

Er samme monterings hull for alle LGA 115x.

 

OK takk for svar. viste ikke at det var samme monterings hull. Har nok kannsje glemt å ta med 1151 på nett siden sin. for søkte direkte på produkt nr og da kom den kjøleren opp. Bestiller den i stedenfor jeg da. Tusen takk. :) Ellers  så ser pcen grei ut? tok en EVGA 600W 80 PLUS Gold PSU satser på vi er i mål nå snart hahah :) 

Men med tanke på RAM den jeg har sote sammen kan bruke 32 gb ram men har bare 2 slots. bare kjøpe 2 stk på 16 gb med en gang eller er det helt unødvendig. bare kjøpe 2 x 8 gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...