Gå til innhold

Olden vand


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Olden er fint! Var du inngjennom dalen og opp til Briksdalsbreen? Det er en veldig fin liten spasertur. Mange fatastiske fotomotiver der. Du må definitivt hit på ferie igjen, jeg kan tipse deg om mye å se i området. Du kan jo ta fly til Ålesund direkte fra København, og leie bil.

Fint bilde som har et irritasjonsmoment nede i hjørnet, som allerede nevnt. :)

Lenke til kommentar

Olden er fint! Var du inngjennom dalen og opp til Briksdalsbreen? Det er en veldig fin liten spasertur. Mange fatastiske fotomotiver der. Du må definitivt hit på ferie igjen, jeg kan tipse deg om mye å se i området. Du kan jo ta fly til Ålesund direkte fra København, og leie bil.

Fint bilde som har et irritasjonsmoment nede i hjørnet, som allerede nevnt. :)

 

Ja vi var oppe og se Briksdalsbreen meget spændende sted ..Må se hvad vi finder på næste gang vi tager til Norge..men flyvemaskine bliver det ikke..så vil jeg hellere køre bil :-)

Lenke til kommentar

Blir det for langt å kjøre kan du jo leie helikopeter med pilot - he he.

Her har jeg ikke vært, men det kan minne litt om Geirangerfjorden - dog uten de sju søstre ute til høyre.

Jeg er litt inne på tanken om bortkloning av den grønne som stikker fram i nedre venstrehjørnet og bryter litt med helheten.

Men så var det o finne rette skarphet/mjukhet på kloner'n da har jeg erfart.

intet å bemerke her.

 

Roar

Lenke til kommentar

Blir det for langt å kjøre kan du jo leie helikopeter med pilot - he he.

Her har jeg ikke vært, men det kan minne litt om Geirangerfjorden - dog uten de sju søstre ute til høyre.

Jeg er litt inne på tanken om bortkloning av den grønne som stikker fram i nedre venstrehjørnet og bryter litt med helheten.

Men så var det o finne rette skarphet/mjukhet på kloner'n da har jeg erfart.

intet å bemerke her.

 

Roar

 

Ja det har du ret i ...men det vand er bare imponerende den farve..det første man tænkte hold op en swimming pool man fik lyst til en svømme tur med det samme..men det var kun 17 c.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...