Gå til innhold

Du som trives godt i jobben og tenker at du har drømmejobben.


Ladyleo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jobber innen administrasjon. For meg er det virkelig drømmejobben. Kan konsentrere og fordype meg i det jeg jobber med, spennende arbeidsoppgaver, minimalt med kundekontakt utover det helt nødvendige, stille og rolige omgivelser (som passer godt for en som er introvert), mulighet for å utvikle seg, greit betalt og veldig godt arbeidsmiljø. 

 

Ellers er læreryrket også drømmejobben, men fordi jeg fikk den jobben jeg har i dag har jeg heller valgt å legge læreryrket på hylla enn så lenge. 

Lenke til kommentar

Sykepleier på poliklinikk. Har i all hovedsak følgende arbeidsoppgaver -- 1) tredemølletesting av idrettsutøvere mtp. max VO2-opptak samt testing av pasienter i risikogruppe som skal fly, for å vurdere om de trenger ekstra oksygentilskudd under reisen, 2) konsultasjoner av pasienter som bruker BiPAP og CPAP (pustemaskiner). Sitter da på eget kontor og tar imot pasienter, så jeg kan laste ned bruksdata fra maskinene deres, og i samråd med legen gjøre endringer på den, 3) gjennomfører pusteprøver som f.eks. spirometrier, og 4) blodprøvetakning.

 

For min del er det en drømmejobb fordi jeg kan jobbe med lungefaget, samtidig som jeg slipper den hektiske hverdagen som finnes på sengepost. I tillegg er det mange muligheter for å reise på konferanser i innland og utland, og det er jo hyggelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...