Gå til innhold

Hvilket parti stemmer/hadde du stemt på?


Hvilket parti støtter du?  

100 stemmer

  1. 1. Hvilket parti støtter du?

    • AP
      12
    • V
      7
    • H
      10
    • KrF
      1
    • FrP
      23
    • RV
      12
    • DPP
      1
    • SV
      27
    • SP
      3
    • Andre
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent. Så FRP har fremmedfrykt som et mål? o_O

Edit: haltan slo meg.

Poenget er uansett at frp sine holdninger har ett eneste mål: skaffe så mange stemmer som mulig i det øyeblikket. Som populister kan man egentlig ikke stole på dem, de sier at de vil ha mer interigering mens de kutter store beløp fra slike ordninger. Dobbeltmoral kaller man det. Tror heller jeg tar til takke med Høyre hvis jeg skulle stemt blått, de har iallefall en håndfast ideologi.

Endret av moyner
Lenke til kommentar
FreeBSD er så vidt jeg vet Venstremann?

 

Uansett, om FrP har "fremmedfrykt på programmet", tviler jeg på at det er snakk om å bekjempe den :ermm:

Ja, jeg er ihvertfall enig med partiprogrammet til Venstre. Jeg er derimot av dem som mener at de burde trekke seg ut av regjeringen - den egentlige politikken deres (som er svært moderne, sosial og miljøinnstilt) hører ikke sammen med de gammeldagse KrF og Høyre.

 

Jeg er ofte enig med Arbeiderpartiet også. Og nå som de representerer en oppisjon til regjeringen blir det ofte til at jeg holder med dem.

Lenke til kommentar

 

I tillegg har FrP fått privatisert masse. Det er også bra!

jada .. altdi bra å betale 5 ganger så mye for strømmen nå som da staten eide det ..

og la oss ikke glemme sist vinter .. hvor det dobblete seg 15 ganger på det verste..

 

la oss ikke gleme Telenor som dobblet prisene etter de ble private.. og som "eier" telenettet i norge (mye av det da) men vil ikke gjøre det staten beordrer de om ..

 

og hva med FRP/høyre sitt forslag om å privatisere vannverkene .. så nå må vi plutselig betale literpris på vannet vårt også! og jeg vedder 100 spann på at prisen vil dobble innen et år

(forutsett at de får det igjennom da)

og hva med alle de titalls tusen som har fått sparken på all privatiseringen?

 

åååååå så positivt :angry:

Lenke til kommentar

 

I tillegg har FrP fått privatisert masse. Det er også bra!

jada .. altdi bra å betale 5 ganger så mye for strømmen nå som da staten eide det ..

og la oss ikke glemme sist vinter .. hvor det dobblete seg 15 ganger på det verste..

 

la oss ikke gleme Telenor som dobblet prisene etter de ble private.. og som "eier" telenettet i norge (mye av det da) men vil ikke gjøre det staten beordrer de om ..

 

og hva med FRP/høyre sitt forslag om å privatisere vannverkene .. så nå må vi plutselig betale literpris på vannet vårt også! og jeg vedder 100 spann på at prisen vil dobble innen et år

(forutsett at de får det igjennom da)

og hva med alle de titalls tusen som har fått sparken på all privatiseringen?

 

åååååå så positivt :angry:

Du glemte skoler. Er det ikke smart å selge skoler, for så å betale for å bruke dem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...