Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er noen som vet om det er lang leveringstid på Tiscali?har endelig fått mulighet til å få ADSL,men gidder ikke vente alt for lenge.Har ventet lenge nok.

Tiscali... heh er en av de siste leverandøra i verden jeg vill ha valgt.. de er såppas ille at jeg tror jeg vill ha sitti med isdn med telenor oppkobling..

 

Nei velg alt annet enn de..

 

Har selv linje fra telenor , 3 uker tok det før jeg var oppkoblet..

Bluecom ligger vell på det samme regner jeg med 3 - 4 uker

Lenke til kommentar

nå ligger jo Telenor på en dyrere pris også har de (hvis du ikke betaler ekstra) en limit på 1GB pr. mnd. etter det blir det ISDN hastighet.

 

Tiscali har dårlig kundeservice (hvis du prøver å nå dem pr. telefon), men sender du dem en mail, bruker de å svare i løpet av dagen, eller tidlig dagen etter.

 

Synes Tiscali er helt greit

Lenke til kommentar
nå ligger jo Telenor på en dyrere pris også har de (hvis du ikke betaler ekstra) en limit på 1GB pr. mnd. etter det blir det ISDN hastighet.

 

Tiscali har dårlig kundeservice (hvis du prøver å nå dem pr. telefon), men sender du dem en mail, bruker de å svare i løpet av dagen, eller tidlig dagen etter.

 

Synes Tiscali er helt greit

Jeg har brukt tiscali adsl i vel i 2 år har ikke hatt noe problemer

hadde valg mellom telenor og tiscali valgte såklart tiscali

Noen har vist Extremt dårlig erfaring med tiscali ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1

Jeg bestilte Tiscali ADSL 4. oktober og fikk mail ca. 14 dager før om jeg skulle bli oppkoblet 27. november. Installatøren kom 24.11. Jeg er fornøyd med unntak av endel virustrøbbel. Det er meget raskt (704) på nedlasting av filer, men det er litt treigt av og til på surfing.

Endret av Slettet-0ncAanc1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...