Gå til innhold

Garmin Forerunner 630 - svakt vibrasjonsvarsel etc


Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en Garmin Forerunner 630.

Er det noen måte å justere vibrasjonsvarselstyrke på? Kan bare finne av/på, men synes vibrasjonen er for svak.

Kan heller ikke se at det går an å justere lysstyrken i displayet.

Jeg bruker kalenderappen CalenGoo. Denne er en av de ytterst få kalenderapper som kan fortsette å varsle i forhåndsbesteme intervaller, dersom man ikke snoozer alarmen. På de fleste klokker med smartfunksjon varsler klokka med lyd/vibrasjon hver gang appen sender varsler, både Apple Watch, Android Wear-klokker og Garmin Fenix 3. På Forerunner 630 varsles det kun med vibrasjon/lyd første gang.

Forerunner 630 er en meget bra klokke, men de tingene jeg har nevnt over trekker ned. Noen som har erfaringer/råd?



 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har etter hvert funnet ut at vibrasjonsvarsling er svakere enn på f.eks Fenix 3. Det er tydeligvis heller ingen muligheter for å justere lys- og lydnivå. Og at klokka takler gjentatte varsler fra CalenGoo, kan jeg tydeligvis også bare glemme.

Har heldigvis handlet i butikk med åpent kjøp-ordning, og klokka skal rett tilbake. Mulig jeg går for en Fenix 3, selv om den ikke har berøringsskjerm (kun betjening via knapper). Hadde i sin tid en slik, som jeg dessverre solgte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...