Gå til innhold

En vrakbusk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, titten står seg fint. Det finnes jo bilvrak på den plassen som har stått så lenge at trær har vokst tvers gjennom bilen.

Fargene er kanskje riktig som de er selv om jeg ville dratt på litt mer metting og kontrast.

Når jeg ser dine bilder derfra så har jeg visst ikke fått med meg alt på de to turene jeg hadde i 2009.

Men nå blir det ikke flere - har ikke noe å kjøre med sjøl og dessuten ikke særlig bra rullstolterreng om man vil ha med seg det beste der borte.

 

Roar

Lenke til kommentar

 

Er det i Sverige ??

 

Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge.

Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-)

Lenke til kommentar

 

 

Er det i Sverige ??

 

Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge.

Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-)

En artig historie for ettertiden, men sikkert ikke noe artig når dere stod der med defekt batteri :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det i Sverige ??

 

Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge.

Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-)

En artig historie for ettertiden, men sikkert ikke noe artig når dere stod der med defekt batteri :)

Nej du har ret..vi måtte gå et stykke også fik vi endelig mobil kontakt og der var 28 c varmt og der gik ellers kun 2 timer ca før han kom og fik startet bilen igen...så kørte vi til et sted hvor vi kunne få et batteri som vi selv lige skiftede ud..og dagen efter tog i så til Bilkirkegården og så det hele :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...